آ
-
آقازاده، فاطمه
طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 28-42]
ا
-
اصغری لالمی، نسیم
روش های غیرحضوری در تدریس آزمایشگاه شیمی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 44-60]
-
اکرمی، زکیه
اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 25-39]
-
امانی، وحید
اثرگذاری روش تدریس فناورانه بر یادگیری درس شیمی مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
-
امانی، وحید
بیان ویژگیهای یک دبیر شیمی خوب [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-25]
-
اولی، اسماعیل
بررسی تحلیل محتواهای صورت گرفته بر روی کتابهای شیمی دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 3-27]
-
اولی، اسماعیل
بیان ویژگیهای یک دبیر شیمی خوب [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-25]
ب
-
بهرامی مداح، امیر محمد
طراحی آزمایشهای ساده جهت تسهیل یادگیری مفاهیم شیمی متوسطه دوم [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 26-43]
-
بهرامی مداح، امیر محمد
چرایی و چگونگی آموزش نانوفناوری در مدارس [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 6-18]
پ
-
پایدار، معصومه
رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 52-67]
ح
-
حاجی عباسی، مبینا
بررسی نقاط ضعف دانش آموزان در درک مفهوم یون و تشکیل پیوند یونی و ارائه راهکارهای بهبود آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 61-70]
خ
-
خان زاد، زهرا
بررسی برخی از کجفهمیهای اساسی و رایج دانشآموزان پایۀ دهم در فصل اوّل کتاب شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 43-62]
-
خواجه، الهه
اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 25-39]
د
-
داداش زاده، سعید
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هشتم براساس مراحل طراحی آموزشی زمینه محور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 63-81]
-
دوستدار، امیر
طراحی واحد یادگیری برای آموزش موضوع تولید گاز هیدروژن و اکسیژن طی فرایند تجزیه الکتروشیمیایی آب در سلول الکترولیتی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 82-97]
ر
-
رجایی دستغیب، زرآسا
چالش ها و فرصت های دبیران در آموزش شیمی و آزمایشگاه در دوران کرونا: مطالعه موردی دبیران شیمی نواحی چهارگانه شیراز [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
-
رجایی دستغیب، شیوا
چالش ها و فرصت های دبیران در آموزش شیمی و آزمایشگاه در دوران کرونا: مطالعه موردی دبیران شیمی نواحی چهارگانه شیراز [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
-
رحمتی حسن آبادی، فاطمه
رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 52-67]
-
رشیدی، احمد
بررسی و آموزش ساده خواص تناوبی عناصر در جدول دوره ای به کمک بازی به دانش آموزان پایه دهم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 40-51]
ز
-
زاده اریفی، فاطمه
اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 25-39]
س
-
سرکان، زهره
طراحی آزمایشهای ساده جهت تسهیل یادگیری مفاهیم شیمی متوسطه دوم [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 26-43]
-
سرکان، زهره
چرایی و چگونگی آموزش نانوفناوری در مدارس [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 6-18]
-
سیفی، سامره
بررسی و آموزش ساده خواص تناوبی عناصر در جدول دوره ای به کمک بازی به دانش آموزان پایه دهم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 40-51]
ص
-
صمدی، اعظم
بررسی کج فهمی های رایج در مورد انواع مواد و اجزای سازنده آنها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 13-24]
ط
-
طهماسبی، مهسا
آموزش شیمی با نرم افزارهای آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 83-92]
ع
-
عرب زاده، مهسا
اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 25-39]
-
عطائی، خلیل
طراحی واحد یادگیری برای آموزش موضوع تولید گاز هیدروژن و اکسیژن طی فرایند تجزیه الکتروشیمیایی آب در سلول الکترولیتی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 82-97]
-
عظمت، جعفر
نقش پژوهش و نوآوری در پیشرفت آموزش شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-2]
-
عظمت، جعفر
نقش و اهمیت رعایت اصول ایمنی در کارهای آزمایشگاهی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 30-42]
-
علیزاده، طوبی
یادگیری مبتنی بر آزمایش در درس شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 98-106]
-
علیزاده، فاطمه
یادگیری مبتنی بر آزمایش در درس شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 98-106]
ک
-
کریمی، ناصر
بررسی پیوند های شیمیایی در اتصال کریستالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 43-56]
-
کشاورز، سیدمجتبی
اثرگذاری روش تدریس فناورانه بر یادگیری درس شیمی مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
-
کوتی، محمد
چه چیزهایی از علم شیمی یاد گرفتم؟ [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-5]
-
کوه دار، عاطفه
تحلیل محتوای کمی و کیفی فصل سوم کتاب شیمی دهم چاپ 1402 به روش ویلیام رومی و با توجه به ساحت های ششگانهی تعلیم و تربیت [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 19-29]
م
-
مرادی، شلیر
بررسی نقاط ضعف دانش آموزان در درک مفهوم یون و تشکیل پیوند یونی و ارائه راهکارهای بهبود آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 61-70]
-
مومنی، فاطمه
مؤلفههای هویت ملی در کتاب شیمی دوازدهم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 57-71]
ن
-
نیکرو شالدهی، نیکا
آزمایش پژوهش محور، امتیاز انجام آزمایش برای تدریس شیمی در عین کمبود وقت [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 68-82]
-
نیکرو شالدهی، نیکا
بررسی برخی از کجفهمیهای اساسی و رایج دانشآموزان پایۀ دهم در فصل اوّل کتاب شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 43-62]
ه
-
هادی پور، احمد
آموزش شیمی با نرم افزارهای آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 83-92]
ی
-
یحیوی، مرضیه
بررسی پیوند های شیمیایی در اتصال کریستالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 43-56]
-
یوسفی نیاسری، محسن
بررسی تحلیل محتواهای صورت گرفته بر روی کتابهای شیمی دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 3-27]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد