نمایه نویسندگان

آ

  • آقازاده، فاطمه طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 28-42]

ا

  • اصغری لالمی، نسیم روش های غیرحضوری در تدریس آزمایشگاه شیمی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 44-60]
  • اکرمی، زکیه اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 25-39]
  • امانی، وحید اثرگذاری روش تدریس فناورانه بر یادگیری درس شیمی مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
  • امانی، وحید بیان ویژگی‌های یک دبیر شیمی خوب [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-25]
  • اولی، اسماعیل بررسی تحلیل محتواهای صورت گرفته بر روی کتاب‌های شیمی دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 3-27]
  • اولی، اسماعیل بیان ویژگی‌های یک دبیر شیمی خوب [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-25]

ب

پ

  • پایدار، معصومه رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 52-67]

ج

ح

  • حاجی عباسی، مبینا بررسی نقاط ضعف دانش آموزان در درک مفهوم یون و تشکیل پیوند یونی و ارائه راهکارهای بهبود آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 61-70]

خ

  • خان زاد، زهرا بررسی برخی از کج‌‌فهمی‌های اساسی و رایج دانش‌آموزان پایۀ دهم در فصل اوّل کتاب شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 43-62]
  • خواجه، الهه اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 25-39]

د

  • داداش زاده، سعید تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هشتم براساس مراحل طراحی آموزشی زمینه محور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 63-81]
  • دوستدار، امیر طراحی واحد یادگیری برای آموزش موضوع تولید گاز هیدروژن و اکسیژن طی فرایند تجزیه الکتروشیمیایی آب در سلول الکترولیتی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 82-97]

ر

  • رجایی دستغیب، زرآسا چالش ها و فرصت های دبیران در آموزش شیمی و آزمایشگاه در دوران کرونا: مطالعه موردی دبیران شیمی نواحی چهارگانه شیراز [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
  • رجایی دستغیب، شیوا چالش ها و فرصت های دبیران در آموزش شیمی و آزمایشگاه در دوران کرونا: مطالعه موردی دبیران شیمی نواحی چهارگانه شیراز [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
  • رحمتی حسن آبادی، فاطمه رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 52-67]
  • رشیدی، احمد بررسی و آموزش ساده خواص تناوبی عناصر در جدول دوره ای به کمک بازی به دانش آموزان پایه دهم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 40-51]

ز

  • زاده اریفی، فاطمه اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 25-39]

س

  • سرکان، زهره طراحی آزمایش‌های ساده جهت تسهیل یادگیری مفاهیم شیمی متوسطه دوم [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 26-43]
  • سرکان، زهره چرایی و چگونگی آموزش نانوفناوری در مدارس [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 6-18]
  • سیفی، سامره بررسی و آموزش ساده خواص تناوبی عناصر در جدول دوره ای به کمک بازی به دانش آموزان پایه دهم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 40-51]

ص

  • صمدی، اعظم بررسی کج فهمی های رایج در مورد انواع مواد و اجزای سازنده آنها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 13-24]

ط

  • طهماسبی، مهسا آموزش شیمی با نرم افزارهای آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 83-92]

ع

  • عرب زاده، مهسا اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 25-39]
  • عطائی، خلیل طراحی واحد یادگیری برای آموزش موضوع تولید گاز هیدروژن و اکسیژن طی فرایند تجزیه الکتروشیمیایی آب در سلول الکترولیتی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 82-97]
  • عظمت، جعفر نقش پژوهش و نوآوری در پیشرفت آموزش شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-2]
  • عظمت، جعفر نقش و اهمیت رعایت اصول ایمنی در کارهای آزمایشگاهی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 30-42]
  • علیزاده، طوبی یادگیری مبتنی بر آزمایش در درس شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 98-106]
  • علیزاده، فاطمه یادگیری مبتنی بر آزمایش در درس شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 98-106]

ک

  • کریمی، ناصر بررسی پیوند های شیمیایی در اتصال کریستالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 43-56]
  • کشاورز، سیدمجتبی اثرگذاری روش تدریس فناورانه بر یادگیری درس شیمی مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
  • کوتی، محمد چه چیزهایی از علم شیمی یاد گرفتم؟ [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 1-5]
  • کوه دار، عاطفه تحلیل محتوای کمی و کیفی فصل سوم کتاب شیمی دهم چاپ 1402 به روش ویلیام رومی و با توجه به ساحت های شش‌گانه‌ی تعلیم و تربیت [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 19-29]

م

  • مرادی، شلیر بررسی نقاط ضعف دانش آموزان در درک مفهوم یون و تشکیل پیوند یونی و ارائه راهکارهای بهبود آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 61-70]
  • مومنی، فاطمه مؤلفه‌های هویت ملی در کتاب شیمی دوازدهم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 57-71]

ن

  • نیکرو شالدهی، نیکا آزمایش پژوهش محور، امتیاز انجام آزمایش برای تدریس شیمی در عین کمبود وقت [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 68-82]
  • نیکرو شالدهی، نیکا بررسی برخی از کج‌‌فهمی‌های اساسی و رایج دانش‌آموزان پایۀ دهم در فصل اوّل کتاب شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 43-62]

ه

  • هادی پور، احمد آموزش شیمی با نرم افزارهای آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 83-92]

ی

  • یحیوی، مرضیه بررسی پیوند های شیمیایی در اتصال کریستالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 43-56]
  • یوسفی نیاسری، محسن بررسی تحلیل محتواهای صورت گرفته بر روی کتاب‌های شیمی دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 3-27]